Konferencja naukowa „Wyróżniaj się lub zgiń”. Nowoczesne formy komunikacji promocyjnej

program-konferencji-1-2-grudniaSerdecznie zapraszamy do udziału w konferencji naukowej „Wyróżniaj się lub zgiń”. Nowoczesne formy komunikacji promocyjnej, organizowanej przez działające przy Instytucie Języka Polskiego Koło Naukowe „Komunikator”. Konferencja odbędzie się na początku grudnia w CINiBA w Katowicach. Program konferencji znajduje się w załączniku.

W wydarzeniu wezmą udział Goście Specjalni: dr hab. Piotr Lewiński, prof. Henryk Mruk, dr Marcin Gębarowski i Marcin Maj.

Sylwetki Gości Specjalnych:

Piotr H. Lewiński – dr hab., adiunkt w Zakładzie Językoznawstwa Stosowanego Instytutu Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Autor dwóch monografii: Retoryka reklamy oraz Neosofistyka. Argumentacja retoryczna w komunikacji potocznej, dwóch podręczników do nauczania języka polskiego oraz licznych artykułów naukowych z zakresu glottodydaktyki, retoryki, pragmatyki i teorii argumentacji.

Henryk Mruk – profesor w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Autor publikacji z zakresu marketingu, komunikacji oraz przywództwa. Wydany w 2012 roku podręcznik jego pióra pt. Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa uzyskał nagrodę Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Marcin Gębarowski – dr, adiunkt Katedrze Marketingu na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. Autor i współautor ponad 180 artykułów z zakresu marketingu oraz kilku książek (Internet na usługach marketingu, Nowoczesne formy promocji, Marketing. Doświadczenia i trendy, Współczesne targi. Skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej, B2B Relationship Marketing Management in Trade Fair Activity).

Marcin Maj – ekspert w dziedzinie marketingu, reklamy i komunikacji, prezes Grupy OS3, jako praktyk w branży reklamowej działa nieprzerwanie od 17 lat, jako specjalista w dziedzinie programowania neurolingwistycznego i marketingu perswazyjnego wykłada w Szkole Głównej Handlowej oraz na Uczelni Łazarskiego, prelegent w wielu kongresach poświęconych zagadnieniom marketingu, wyróżniony tytułem AdMan 2013, autor artykułów eksperckich (m.in. dla magazynów „Brief”, „Media&Marketing Polska”, „Marketing w Praktyce”).

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

dr Emilia Kałuzińska

Konferencja