„Wyróżniaj się lub zgiń. Dialog marki z konsumentem” Konferencja Koła Naukowego „KOmunikator”
9 maja 2019 roku w Centrum Kultury odbyła się konferencja „Wyróżniaj się lub zgiń. Dialog marki z konsumentem” zorganizowana przez Koło Naukowe „Komunikator”. Trzecie z tego cyklu spotkanie poświęcone zostało wizerunkowi marki w mediach społecznościowych, komunikacji w Internecie oraz szeroko pojętej autopromocji. Celem konferencji było stworzenie możliwie najlepszych warunków do inspirującej wymiany myśli między badaczami, przyglądającymi się różnym zjawiskom zachodzącym w przestrzeni social mediów, a praktykami – na co dzień związanymi z branżą. Partnerami tegorocznego wydarzenia byli: Mikołów Ogród Życia, Stowarzyszenie Przyjaciół IJP UŚ „Via Linguae”, Fresco Media i Samorząd Studencki Uniwersytetu Śląskiego. Patronat naukowy nad konferencją objął Instytut Języka Polskiego im. Ireny Bajerowej.
Dr Aleksandra Kalisz powitała tegorocznych prelegentów i licznie przybyłych studentów
Prof. Mirosława Siuciak, dyrektor IJP, zainaugurowała tegoroczną konferencję
Agata Kempa z Uniwersytetu Jagiellońskiego zaprezentowała referat zatytułowany Nie tylko Obama – o celebrytyzacji polskiej polityki
Agnieszka Ganiek z Urzędu Miasta w Mikołowie wygłosiła referat pt. Budowanie marki organizacji pozarządowej w kontekście ograniczonych zasobów finansowych
Anna Ledwoń-Blacha z MoreBananas wygłosiła prelekcję na temat skutecznej komunikacji w mediach społecznościowych
Dr Aleksandra Kalisz, opiekun koła KOmunikator
Dr Ewelina Tyc ze Stowarzyszenia Via Linguae zaprezentowała referat zatytułowany Wizerunek w krzywym zwierciadle (na przykładzie kanału Red Lipstick Monster)
Dr hab. Marek Migalski opowiedział o emocjach i ich roli w polityce
Dziewczyny z Socialpoint.pro
Jagoda Głowacka i Joanna Blondzik z UE w Katowicach wygłosiły prelekcję na temat strategii marketingowej Dawida Podsiadły
Kamil Kalkowski, członek koła KOmunikator
Karolina Ilczuk, członkini koła KOmunikator
Konrad Kitaszewski wygłosił prelekcję zatytułowaną Jak uwolnić potencjał LinkedIn i wykorzystać go w social sellingu
Leszek Jodliński wygłosił referat zatytułowany Marka w pracy muzeum w Polsce. Dlaczego jest tak jak jest
Magdalena Hoderny-Jeznach i Marta Bral zaprezentowały referat o tym, jak zarobić na Instagramie
Magdalena Hoderny-Jeznach z Socialpoint.pro
Maria Bajak z UE w Krakowie zaprezentowała referat pt. Red Bull – content marketing, który dodaje skrzydeł!
Mikołaj Winkiel z Brand 24 wygłosił prelekcję o tym, dlaczego warto podtrzymywać kontakt z klientami
Paulina Drobisz i Marta Cholewa, członkinie KOmunkatora oraz SSUS w wystąpieniu na temat relacji marki z konsumentem, czyli jak Netflix wykorzystuje real-time marketing
Prof. Agnieszka Nęcka z referatem pt. (Nie)skuteczne strategie komunikacji. Wydział Filologiczny Uniwersytetu Śląskiego w social mediach
Robert Bryniak wygłosił referat zatytułowany Media a wojna informacyjna
Słuchacze, którzy przybyli na konferencję
Słuchacze, którzy przybyli na konferencję
Szymon Witczak, przewodniczący koła KOmunikator, wygłosił referat zatytułowany Kreowanie treści w Internecie – webwriting
Wojtek Orliński z wystąpieniem na temat budowania wizerunku polityka i partii w mediach społecznościowych
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda