„Wyróżniaj się lub zgiń. Dialog marki z konsumentem” Konferencja Koła Naukowego „KOmunikator”

9 maja 2019 roku w Centrum Kultury odbyła się konferencja „Wyróżniaj się lub zgiń. Dialog marki z konsumentem” zorganizowana przez Koło Naukowe „Komunikator”. Trzecie z tego cyklu spotkanie poświęcone zostało wizerunkowi marki w mediach społecznościowych, komunikacji w Internecie oraz szeroko pojętej autopromocji. Celem konferencji było stworzenie możliwie najlepszych warunków do inspirującej wymiany myśli między badaczami, przyglądającymi się różnym zjawiskom zachodzącym w przestrzeni social mediów, a praktykami – na co dzień związanymi z branżą. Partnerami tegorocznego wydarzenia byli: Mikołów Ogród Życia, Stowarzyszenie Przyjaciół IJP UŚ „Via Linguae”, Fresco Media i Samorząd Studencki Uniwersytetu Śląskiego. Patronat naukowy nad konferencją objął Instytut Języka Polskiego im. Ireny Bajerowej.